poniedziałek, 30 czerwca 2014

Prolog

Dla niektórych życie bywa nudne, złe, okrutne... 
Moje, życie jest przepełnione przyjaciółmi, rodziną, miłością innych i dobrocią.. 
Moja mama zmarła gdy byłam niemowlęciem a ojca nigdy nie widziałam. 
Czasami próbuje jakoś sobie ich wyobrazić i narysować na białej kartce bloku.. 
Ale coś mi nie wychodzi. 
Od najmłodszych lat opiekuje się mną moja kochana ciocia Victoria. 
Była najlepszą przyjaciółką mojej mamy ale ja ją zawsze uważałam jako ciocię.  
 Zawsze jest ze mną i próbuje być wspaniałą matką.. 
Nie mam jej tego za złe, po prostu chce dla mnie jak najlepiej i jestem z tego powodu szczęśliwa.
Mam teraz 16 lat i niedługo zakończę gimnazjum..  Wiodę spokojne i miłe życie. Jestem zwykłą nastolatką. 
Przynajmniej tak mi się wydawało do pewnego czasu...

~.~

Tak o to prezentuje się prolog :) Wiem nie jestem dobra w pisaniu tego typu postów ale jakoś damy radę.
Rozdział 1 pojawi się jeszcze dzisiaj może za chwilę nawet xd 
Mam nadzieję, że blog wam się spodoba i chętnie będziecie na niego wchodzili i czytali. 
Dobra ja już kończę to głupią notkę xd Do pierwszego rozdziału ! ;) 

              CZYTASZ = KOMENTUJESZ

KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

3 komentarze:

  1. Wow super się zapowiada :)
    Czekam na 1 :*
    Paula <\3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szuper!!!!!!1
    Czekam na next!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooo fajnie się zapowiada ;3
    A mam pytankoo...
    Bohaterowie tego opowiadania będą mieli imiona z Violetty czy jakieś zmyślone.? :)
    Czekam na rozdział 1 <3

    OdpowiedzUsuń